Adeus Braga,

partimos com belas memórias e experiências-

Nasvidenje Braga,

odhajamo z lepimi spomini in izkušnjami

Zadnje sobotno jutro v Bragi, prebudili smo se v lep sončen dan. Dan za pakiranje in odhod proti domu. Po zajtrku smo pripravili vsak svojo prtljago in izpraznili sobe.

Čas čakanja na odhod smo nekateri izkoristili in se povzpeli na stolp v bližini hotela, na katerega vodi 70 stopnic in si privoščili še zadnji panoramski pogled na mesto Braga ter še zadnjič sprehodili po mestu.

Po kosilu nas je prišel iskat kombi in nas odpeljal na letališče. Tam smo opravili vse potrebne formalnosti in ob 17:05 odleteli proti Trevisu. Na letališču nas je pričakal kombi Go Optija in odpeljal domov v Slovenijo. Naše potovanje na Portugalsko smo zaključili okrog polnoči, polni vtisov in lepih izkušenj smo se vrnili med svoje domače.

Maja Potočnik:

"Na mobilnosti sem se naučila veliko o Portugalskem načinu življenja, veliko zgodovinskih znamenitost in pridobila sem večjo samozavest, ter sklenila veliko novih prijateljstev."

Anja Fortuna:

"Na Portugalskem sem se počutila zelo dobro. Všeč mi je bilo delo v lokalni slaščičarni, saj so me v kolektivu lepo sprejeli kljub jezikovnim oviram.  Sporazumevali smo se s kretnjami in Google prevajalnikom. Naučila sem se tudi veliko novega. Veliko zanimivega sem pa doživela tudi izven delovnega okolja, saj smo obiskali tudi več glavnih znamenitosti Portugalske.  Naj zanimivejši se mi je zdel obisk glavnega  mesta Lizbone."

Jošt Krajšek:

"Potovanja na Portugalsko sem se zelo veselil, ker rad potujem in obiskujem nove države. Delo v slaščičarni je bilo zelo zanimivo, saj je način dela zelo drugačen kot pri nas. Na začetku je bilo delo kar težko, ker nihče od zaposlenih ni govoril angleščine, a smo na koncu vseeno našli rešitev. Všeč so mi bili izleti v druga mesta, kjer smo spoznali njihovo kulturo in zgodovino države. Potovanje bi ponovil še kdaj, saj sem zelo užival."

Anela Huskić:

"Na Portugalskem mi je bilo zelo všeč, saj sem videla veliko zanimivosti in značilnosti posameznih mest. Pri delu v slaščičarni sem se pa naučila veliko novega pri izdelavi Portugalskih tradicionalnih sladic in seveda pri izdelavi sladic, ki niso tradicionalne za Portugalsko. Z veseljem bi še enkrat potovala na Portugalsko in si jo ogledala še podrobneje. "

Tjaša Lukek:

"Izmenjave na Portugalskem ne bom nikoli pozabila. V 2 tednih sem se naučila veliko novega, različnih načinov izdelovanja tradicionalnih sladic in stkala nova prijateljstva. Najbolj všeč mi je bilo, ker smo imeli velikoo prostega časa in sproščenost ter prijaznost sodelavcev."

Nastja Aleš:

"Izmenjava v Bragi se mi je zdela zelo poučna in zanimiva. V slaščičarni sem se naučila priprave nekaterih tradicionalnih sladic, ki so me zelo presenetile. Zdi se mi, da imajo več poudarka na okus kot zgled sladice. Kolektiv je bil zelo prijazen, zabavno se je bilo pogovarjati z telesno mimiko tudi tako sem vse razumela. Prav tako sem spoznala tudi njihovo kulturo, ki jo zelo cenijo, način življenja, znamenitosti in cerkve ter njihovo gradnjo, ki me je zelo pritegnila saj sem opazila veliko detajlov. Naučila sem se tudi nekaj njihovih besed, najljubša mi je com amor, ki pomeni z ljubeznijo."  

Alenka Kodele:

"Mobilnost na Portugalsko je bila moja prva, zato se mi je še toliko bolj vtisnila v spomin. Poleg vseh zanimivih ekskurzij in ogledov, mi je bil zelo zanimiv njihov način dela, umirjenost in sproščenost. Zaposleni v Braga Mob so zelo lepo poskrbeli za nas. Tudi sama sem stkala nova prijateljstva, saj sem spoznala kar nekaj učiteljev iz Slovenije in tudi drugih držav, s katerimi smo se veliko pogovarjali in izmenjali izkušnje. Domov sem se vrnila z veliko novih izkušenj in nepozabnih vtisov."

Celotna ekipa, Maja, Anja, Tjaša, Anela, Jošt, Nastja in Alenka se iskreno zahvaljujemo Živilski šoli BIC Ljubljana za prekrasno in nepozabno izkušnjo.

Razgled s stolpa na vrtu katoliške šole Na stolpu

     Pod stolpom
                                                                         Še zadnji sprehod po mestnih vrtovih

    Pomaranče rastejo kar na ulici...                         Zadnje kosilo na Portugalskem

    Na letališču...                                                  ...pred vstopom na letalo

       Vstop na letalo

    Visoko v zraku, na poti proti domu



Komentarji